wyszukiwanie zaawansowane
1 » Reklamacje2

Konfigurator

Reklamacje

Tryb postępowania reklamacyjnego:

1. W przypadku wad lub niezgodności towaru z umową, kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@gamplate.pl  lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Serwisu: Czwarty Wymiar Marcin Matusiak, ul. 1 Maja 50/55, 41-300 Dąbrowa Górnicza

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:

imię i nazwisko
adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu)
przedmiot reklamacji
przyczynę reklamacji
podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą)


3. Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie.

4. O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Użytkownika na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Użytkownika.

5. W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy towaru lub wymiany towaru wolny od wad – a jeżeli nie jest to możliwe -  obniżenia ceny.

6. Jeżeli wada rzeczy sprzedanej jest istotna, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl